Mitä yhteistä on buukkauksella,
social sellingillä ja
sähköpostimarkkinoinnilla ja printtikampanjoilla?
Mikään näistä ei yksin riitä rakentamaan tehokasta myyntiä B2B-yritykseen.
Moni yritys kertoo tarvitsevansa vain buukkausta
Unohdetaan, että tänä päivänä B2B-asiakkaan hankkiminen vaatii keskimäärin kuusi jatkokeskustelua ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Sitten hommataan kuitenkin buukkari ja huomataan kuinka buukkeja tuli, mutta ne ei johtaneet kauppaan.
Joko ongelma on siinä, että buukkari innostui jostain syystä sopimaan arvottomia tapaamisia, TAI ongelma on siinä, että ne keskimääräiset 6 jatkokeskustelua myyntiputken loppupäässä jäi arjen jalkoihin.
Joskus kuulee, että tuote on niin hyvä, että myyjä saa tämän varmasti myytyä… Sitten ei ole edes nettisivuja, tai mitään myyntiä tukevaa sisältöä. Ostaisitko itse myyjältä, jonka yritys tai tuote ei löydy Googlesta?
Moderni B2B-myynti on monimutkaista ja vaikeaa… Näitä kaikkia pitää tehdä:
-Ole löydettävissä
-Tuota ja jaa opettavaa sisältöä
-Tee aktiivista myyntityötä
-Automatisoi kampanjoita
-Palvele harkitsevia asiakkaita systemaattisesti.
Sellai tarjoaa monikanavaista ja asiantuntevaa B2B-myyntityötä ja -konsultointia parantamaan yrityksesi kasvua
Leave A Reply