Kaikki tunnistavat ongelmat myyntiputken alkupäässä. Myyntiä ei vaan tehdä tarpeeksi tai se jää prioriteettilistan hännille.
Buukkarit, prospektointityökalut, liidigeneraattorit, linkedin botit ja prospektilistat. Myyntiputken alkupäähän on niin paljon ratkaisuja, että se on harvemmin ongelma vaan todellisuudessa kaupat pilaantuvat ensimmäisen varsinaisen tapaamisen jälkeen.
Usein ihmiset jostain syystä silti luulevat osaavansa myynnin loppupään, vaikka alkupää nyt onkin vähän sellainen. Miten voi olla hyvä klousaamisessa josta ei saa toistoja?
Määrä ja laatu kulkevat käsi kädessä
Todellisuudessa iso määrä myyntikeskusteluja korreloi myös paremman laadun kanssa. Laatua ei vain ole ilman määrää, mutta toisaalta pelkkä määrä ei tee onnelliseksi. Nämä kaksi asiaa yhdessä luovat hyvin toimivan myyntikoneen.
Sellain avulla pystyt nopeasti kasvattamaan yrityksesi myyntikeskustelujen määrää ja laatua!
Leave A Reply