Ilmainen vinkki helppoon myyntitapaamisen buukkaukseen: Vastaa puheluun, kun asiakas soittaa takaisin. Todella monet asiakkaat googlaavat soittajan numeron ja soittavat perään, jos hän ei ole ilmiselvä lehtimyyjä tai skämmeri.
Miksi se toimii ja mitä se vaatii?
Asiakkaalla on todennäköisesti hyvä hetki ja aikaa jutella aiheesta
Myyjän pitää olla ensin yrittänyt tavoittaa. 10 soittoa tarkoittaa karkeasti 2 takaisinsoittoa. Lisätehoa saa laittamalla myös tekstiviestin.
Myyjän täytyy pystyä tunnistamaan kuka soittaa. Hyvä vinkki on tallentaa numerot aina puhelimeen, niin myyjä näkee heti mistä asiasta on kyse
Asiakkaiden puheluihin siis kannattaa varautua päivän mittaan. On kuitenkin hyvä pitää jonkinmoiset rajat työ- ja vapaa-ajasta, sillä työpäivä se on huomennakin. Sellain konsulteille tämä on tuttu tilanne, sillä konsulttimme tekevät myyntityötä useille toimeksiantajille. Omien yhteystietojen hallitseminen on ydintekemistämme.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Käytämme sivuston toiminnan kannalta välttämättömien evästeiden lisäksi evästeitä sivuston kävijämäärän analysoimiseen ja markkinoinnin räätälöimiseen.
Tietosuojaseloste
Leave A Reply