Ihmistä kohti

Ihmisenä, ihmiselle

Pari vuotta sitten totesin, että IT-maailma on mielenkiintoinen ja sen rooli tulee vain kasvamaan tulevina vuosina. Lähdin omalle vaellukselleni sen maailman saloihin ja parissa vuodessa vilauksen kerkesin siitä maailmasta näkemään, mutta seuraava avainajatus jäi sydämeen: “Kaikki teknologia loppuen lopuksi pyrkii tuomaan ihmiset lähemmäksi toisiaan.” 

Velvollisuuteni myyjänä

Myyjänä olen nyt taas saanut elää tuota ajatusta todeksi. Huomata mikä merkitys sillä on, että ihmisen kohtaa ihmisenä, vaikkakin luurin välityksellä. Moni haluaa tulla kuulluksi, mutta ymmärretyksi tulemisen tunnetta ei voi sanoin kuvata. Myyjänä koen kuuntelemisen, enkä puhumisen velvollisuudekseni kiitoksena asiakkaan ajasta. 

Maineemme juurisyy

Nyt on ollut Linkedinissä paljon tarinoita ei niistä parhaista puhelinmyyjistä, haluankin sanoa kaikille myyjänä, Anteeksi. Jokaisen on aloitettava jostain ja nostan hattua jokaiselle tämän polun kulkijalle. Päivän päätteeksi, he haluavat palvella teitä tavalla miten heidät on perehdytetty. Mielestäni nämä tarinat ovat siis oireita vain huonosta kulttuurista ja johtamisesta.  

Tarve myynnille

Maailma ei ole täydellinen, niin ei minua häiritse olla ponnistus askelma uuden myyjän polulla, joka vielä etsii omaa tietään asiakkaan luo. Innovaatioita kehittävänä yhteiskuntana tarvitsemme juuri myyjiä, jotka ovat valmiit ottamaan nykytilan asettamat ei-vastaukset. Kaivamaan innostuksen, jonka myötä he saavat olla rakentamassa sinulle parempaa huomista ratkaisullaan. Eivätkä yritykset taida pysyä pystyssä ilman myyntiä, niin taitaa myyjälle käytetty aika olevan sijoitus monen tulevaisuuteen myynnin ulkopuolella 😉

Ville – Konsultti, joka myy

Sellaissa konsultit saavat olla sellaisia kuin ovat. He kirjoittavat blogeja kokemuksistaan ja näkemyksistään vapaasti. Mieluummin rohkeaa ja tulista, kuin kädenlämpöistä tai laimeaa.


0 kommenttia

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *