B2B-myynti syö yrityksen voimavaroja
Monen B2B-yrityksen myynnin ongelma ei ole siinä, ettei tapaamisia saataisi sovittua kalenteriin. 📆 Suomessa on mahtavia ja osaavia buukkaustoimistoja, joten myynnin onnistumisen ei yleensä tapaamisten puutteesta kiinni.
Asiakkaidemme yleisimmät myynnin ongelmat liittyvät myynnin systemaattiseen kasvuun ja kehittämiseen. Yritysten on vaikea ylläpitää viikoittaisia myyntiprosesseja ja asiakastapaamisten määrää, koska heillä on myynnin lisäksi muitakin tärkeitä tehtäviä.
Haasteet organisaation B2B-myynnissä
🎭 Useat eri roolit, kova tahti, muuttuvat resurssit ja toimintaympäristö, tekevät tekevät myynnin organisoinnista todella vaikeata. Hyvän myyjän pitäminen voi olla vaikeaa, kun työntekijän olosuhteita yrityksessä pitäisi jatkuvasti viilata työntekijälle myönteisemmäksi.
Rekrytoinnin vaikeus ajaa organisaatiot tekemään myyntiä itse, jolloin myynti on prioriteettilistassa neljäntenä. Tässä tilanteessa eivät uudet bookkaukset auta, kun edellisetkin potentiaaliset asiakkaat ovat jääneet osittain palvelematta. 🏃♂️
B2B-myyjä ilman rekrytoinnin vaivaa
Sellai tarjoaa yrityksille osa-aikaisia asiantuntijamyyjiä tiimeihin ilman, että yrityksen tarvitsee rekrytoida myyjää yrityksen omille palkkalistoilleen. Sellain pilottimallilla yritykset saavat pienellä investoinnilla ammattitason myyjän käyttöönsä ja myyntityön käyntiin jo parissa viikossa.