Ajatusvirhe joka paljastaa asiakkaan myynnin ongelman

Ajatusvirhe joka paljastaa asiakkaan myynnin ongelman

Asiakkaidemme yleisimpiin argumentteihin kuuluu mm. ”Meidän tuotteemme on liian kompleksinen, jotta sitä voisi kukaan ulkopuolinen myydä”.

Tämä on jokseenkin ymmärrettävää, että harvaa B2B-tuotetta tai palvelua voi myydä luukuttaa tuosta vaan ilman jonkinlaista ymmärrystä, mitä tekee. On kuitenkin hälyttävää jos myynnin pullonkaulana toimii yksittäisen henkilön osaaminen, eikä myyntiin voida perehdyttää uusia tekijöitä.

Myyntiprosessi ei ole pelkkää tuoteselostusta

Jos myyntiprosessi perustuu yrityksestä puhumiseen ja tuoteselostuksiin, luultavasti me Sellailla voimme tuoda valtavasti lisäarvoa jo sillä, että nostamme asiakkaan koko myyntiprosessin keskiöön. Ammattimyyjä osaa aika pienellä perehtymisellä kaivaa asiakkaasta kipupisteet ja huolet ja murheet esille, ja tämän jälkeen itse ratkaisun tarjoaminen ei ole enää iso homma.

Myyntiprosessit eivät tänä päivänä enää muutenkaan pyöri yksittäisten taistelijoiden varassa, vaan monimutkaisissa myyntikeisseissä on lähes aina mukana myyjä, asiantuntija ja ehkä joku muu (esim. johtaja) mukana.

Myy yritykseltä yritykselle, ja ihmiseltä ihmiselle.

Sellai on erikoistunut toimimaan monella hyvinkin erilaisella toimialalla ja myyntikonsulteillamme on timanttista osaamista asiakkaidemme haastavimpienkin ratkaisujen myynnistä.

B2B-myyntiä ketterästi ilman rekrytoinnin vaivaa

Lue myös

Leave A Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tämä sivusto käyttää evästeitä. Käytämme sivuston toiminnan kannalta välttämättömien evästeiden lisäksi evästeitä sivuston kävijämäärän analysoimiseen ja markkinoinnin räätälöimiseen. Tietosuojaseloste